BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 4 November 2011

::Assalamualaikum::~Result Semester 2(D S K^^)

Hari ini result exam aku keluar!!!Wah(!)takot sebenarnya,tapi usaha sudah tawakal jer lar.. :)
Dengan perasaan yg sukar ditafsirkan(Hahaha)aku pun pegi kt student portal itu..
Bertambah ketar bila "service too busy".. >.<
Akhirnya,result aku terpampang jugak kt skrin laptop nie.. =.=
Secara ringkas tentang result aku nie :
ACC 106(Introduction to Financial Accounting&Reporting) : A
BEL 260(Intermediate English) : B
CSC 128(Fundamentals of Computer Problem Solving) : A-
CTU 151(Islamic Thought and Civilization) : A-
HBU 124(Red Crescent Society II) : A
MATH 183(Calculus I) : LULUS*(agak kecewa!):
: Pointer 3.**
Namun,aku besyukur.Sgt2 bersyukur..(ALHAMDULILAH).
Walaupun hakikat nya aku kecewa.Aku nk DL.nk DL.nk DL :(
#Insyallah,semester depan aku akan berusaha lagi.Orang lain bleh buat,aku pun mesti boleh(!) ^^

0 comments: