BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 28 April 2013

Sekelip mata kau berubahhh

Hari nie sangat menyedihkan.. Tak pernah rasa down macam nie.. Ya Allah, sesungguhnya aku tak kuat untuk semua nie. Perlukah pergi sana takyah bagitau ? Ikhlas ke macam itu.. Sampai saat nie aku masih menunggung sebuah jawapan yang tak pasti.. Perlukah aku berharap dengan cinta nie. Putus sebab politik ? Berbaloi ke ? Entahhh lahhh. Cepatnya kau berubah, mudahnya mereka mempengaruhi awak.. Mungkin lagi senang kalau awak yang menbuat keputusan. Saya yang awak dah kenal selama 5 tahun atau mereka yang baru awak kenali.. Hmmm, selama nie apa terjadi saya sentiasa ada di belakang awak memberi sokongan.. Walaupun hati saya awak lukai, entahlahhh mungkin nie takdir yang aku perlu tempuhi. Susah sangat ke nak menaip mesej "saya dah sampai" atau "saya dah nak balik nie" ? Kalau orang lain yang mesej, takyah tunggu orang lain mesej cepat je awak bertanya khabar. Awak buat saya macam orang boodoh yang tak tahu apa-apa. Sedihh yang teramat. Sungguh, macam-macam perasaan yang rasa sekarang. Marah, perlu ke ? Sedih, kenapa ?
~Aku tak berdaya sendirian tanpamu di sini. Menanggung seksa, menanggung sengsara. Hari ini mimpi-mimpiku telah kau hancurkan.. Aku selalu mendambakan pelamin indah untuk kita berdua, tapi mengapa dalam sekelip mata kau hancurkan. Mudahnya kau berubah :(

0 comments: