BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 28 April 2013

Tirai Semalam (:

Keindahan yang sedang dinikmati kini adalah hasil keperitan dan kesukaran dalam menempuh jalan yang berliku. Putus cinta? Allah hanya mahu menguji kita. Sekuat mana iman kita. Walaupun payah untuk dilalui, percayalah Allah takkan menduga hambaNYA melebihi kemampauan kita. Dan akhirnyaa akan menerangkan kepada diri kita.. tiada yang lebih adil melainkan yang Maha Kuasa ke atas hambaNYA yang lemah ini.. Hikmah itu adalah sesuatu yang terbaik untuk pembalasan kepada segala kepayahan yang dialami.

Buat Mohd Asraf Bin Morat,
Maafkan saya andai ada yang terguris dihati. Maafkan saya kerana diri yang tak sempurna ini menyayangi awak. Maafkan saya kerana mencintai awak, kerana setia menunggu awak. Keputusan belum di buat, tapi rasa sudah boleh agak apa yang akan berlaku. Ingatlah mungkin satu hari nanti akan ada orang yang lebih menyempurnakan hidup awak, tapi mungkin takkan sama seperti 5 tahun yang lepas. Saya juga manusia biasa yang banyak khilafnyaa..
Awakkk, andai nanti terjadi perpisahan ingatlah saya pernah menyintai awakkkk......

0 comments: